Δηλαδή ότι τα ανθυποβρυχιακά ελικόπτερα του Π.Ν. είχαν εντοπίσει ένα … ναυάγιο(!) βορειοανατολικά της Κέας και αυτό … κυνηγούσαν. Αντιλαμβανόμενοι ότι υπάρχουν σήματα, υπήρχε δεδομένη κινητοποίηση, υπάρχουν καταγεγραμμένες συνομιλίες, θέλησαν να προλάβουν την δημοσιοποίηση όλων ή κάποιων από αυτών των στοιχείων με το αιτιολογικό ότι επρόκειτο για … «ψευδοστόχο» και αυτό χρειάστηκε να περάσουν ώρες μείζονος κινητοποίησης μέχρι να το αντιληφθούν. Δηλαδή ότι οι χειριστές των S-70-B6 δεν είναι ικανοί να ξεχωρίσουν ένα ναυάγιο από ένα υποβρύχιο, επί ώρες ολόκληρες!
Χωρίς ούτε η ηγεσία του Π.Ν., ούτε και η πολιτική ηγεσία του υπουργείο να αντιληφθεί ότι … ξεφτιλίζονταν τα πληρώματα των ελικοπτέρων. Για ποιο λόγο υπάρχει τέτοια άρνηση; Για δύο λόγους: Ο πρώτος είναι πολιτικός. Η πρόκληση από πλευράς Τουρκίας ήταν κορυφαία λίγες ημέρες μετά τον Ερζερούμ. Αυτός ήταν και ο λόγος που «οδηγήθηκε» το τουρκικό υποβρύχιο στην «έξοδο» με barrier. Σε στρατιωτικό επίπεδο, γιατί φάνηκε ότι υπάρχει σοβαρό πρόβλημα έγκαιρης προειδοποίησης σε τέτοιους πλόες, «κάτω από την μύτη» μας.
Φυσικά δεν είναι η πρώτη φορά που επιχειρείται κάποια συγκάλυψη. Θυμίζουμε τα αεροναυτικά επεισόδια την παραμονή της άφιξης του Ρ.Τ. Ερντογάν τον περασμένο Μάϊο, που αν δεν τα έφερνε στην δημοσιότητα το defencenet.gr, ουδείς θα τα μάθαινε, τις πλόες των τουρκικών πολεμικών στο Σούνιο που κρατούνται μυστικοί, μέχρι να εντοπιστούν από κάποια … ψαρόβαρκα κλπ.
Άρα πόσο μάλλον σε ένα υποβρύχιο, το οποίο μάλιστα το βάφτισαν και … ναυάγιο. Κατ’αυτό τον τρόπο ο Ε.Βενιζέλος παρέσυρε χθες τον πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου σε μία μεγαλειώδη γκάφα, όπου αρνήθηκε το όλο επεισόδιο στην παρέμβαση του Α. Σαμαρά, το οποίο είναι καταγεγραμμένο σε όλα τα επίπεδα διοίκησης από το Κοτρώνι, μέχρι το ΕΘΚΕΠΙΧ…
Tμήμα ειδήσεων defencenet.gr